onsdag 5 mars 2008

Full rulle

Nu har jag satt mig ner vid datorn efter att ha hållt igång hela dagen. Jag fattar inte varför jag ändå inte hinner med något.
Nu har jag gjort helg och det känns skönt. Slippa ställa klockan och masa sig upp. Hoppas att Charlie sover längre än till 8......dream on......

Vilken uppståndelse det blev när jag skrev att jag inte ville bada. Trodde väl aldrig att någon skulle bry sig så mycket.....
Undra vem alla anonyma är som kommenterar? Det skulle vara roligt att veta.

Nu ska jag lägga mig och titta på mina fröpåsar.
Godnatt

3 kommentarer:

Maia sa...

Det där med anonym är troligen bara att de inte vet hur de ska göra, utan klickar på anonym och sedan inte förstår att de då ska skriva sitt namn snällt (som några gjorde). Undrar om man kan göra nån inställning...

Men iaf. Det där med inte bada är något som få vågar erkänna. Man gör ursäkter och "har mens" och "är förkyld" och "har inte lust idag". Inte många är så uppriktiga att de tar upp saken i sin blogg. Men det gör du. Och det är skönt.

Nu ska jag gå upp och förbereda sommaren genom att laga min frukost och lunch. Vi ska till Frankrike och där finns det ingen återvändo. Jag måste bada. Men bikini? Nej det kommer inte på tal.
/Maia

Helen sa...

Hej Mathilda..jag känner mig inte heller så bekväm i bikini..man kan ju inte röra sig helt obehindrat utan måste "hålla koll" på "allt".
kram
helen

Margareta sa...

Håller med om dessa anonyma kommentarer.Man undrar vilka dom är. Märkligt. Fegt och oförskämt dessutom.
Är man seriös fattar man precis vad du menar.
Sköt om dig.
Kram, Margareta