fredag 28 mars 2008

Äntligen............











Äntligen har det kommit lite vårnyheter från blingo. Jag har väntat på det svarta sen i höstas!!

Vilken tur att Charlies gröna puffbyxor är tvättade, han kommer att bli så fin i dom till kimonon.

Är ni mer nyfikna så får ni gå in på blingo.se, där kan ni se alla nyheterna. Det finns mer klänningar och fina byxor.

Igår var vi och badade för första gången, ja i vår nya simhall alltså. Charlie tyckte det var jättekul och skrek som en galning när vi skulle upp. Vad skönt att det var tage som badade och inte jag! Jag hade inte velat jaga honom i duschen......

Efterår åt vi pizza och Charlie åt så han var alldeles groggy. Det har ju en annan oxå gjort någon gång....;=)

Men nu är den tiden förbi hoppas jag. Gi går hyfsat bra -4,8 kg, det går långsamt neråt.

I kväll ska jag åka till Linsells bygdegård och lyssna på Lalla Hansson, det ska bli kul att komma iväg. Jag har legat här hela veckan och kurerat mig. Jag är fortfarande inte helt bra men känner mig lite bättre.

Ha en trevlig helg på er

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kanske dags att boka in ett party, tunikan är så fin!

/Jenny

Mathilda Blomdahl sa...

For you Jenny...anytime..

Anonym sa...

Bra jobbat med GI Mathilda!
Kram Annica