lördag 15 mars 2008

Vilken dag!!

Nu sitter jag här helt slut efter en heldag i Sundsvall.
Jag älskat att handla, det måste jag erkänna. Fast lite besviken är jag på Panduro, vilket dåligt sortiment på scrapsaker!!

Jag har handlat bord och stolar till Charlie, och en tunnelsom han ska krypa igenom.
En tröja med matchande strumpor på polarn och svindyra gummistövlar. Vilken tur Charlie att pappa betalade dom, mamma vill bara köpa roliga saker! Inte gummistövlar......

Fina påakpresenter till alla mina barn blev det oxå, och lika fina till min svärdotter. Undra om jag kan hålla mig till påsk innan jag har gett dem presenterna?
Jag har väldigt svårt att inte tala om vad jag köpt nämligen. Jag kommer inte ihåg en jul då jag kunnat hålla mig.

Med tanke på att jag var uppe till 2 i natt och gick upp sex så ska jag sova nu, fast klockan bara är tio.

Natti natti

2 kommentarer:

Anonym sa...

På våran påskbuffé så äter jag i vanlig ordning bara prinskorvar och ketchup. Men för att göra de andra glada så kanske du ska ta med lite sill, köttbullar, potatis och sådant.

Mathilda Blomdahl sa...

Ååååhhhhh du kommer hem alltså??