söndag 30 mars 2008

Sköna söndag

Idag har jag premiärbadat i Svegs nya badhus. Det var nice, jättenice!! Arkitekten har nämligen placerat handdukshyllan vid utgången till bassängen......Det innebar att medans jag plaskade i barnpoolen med Charlie så såg jag en del nakna karlar, och det kan man ju inte klaga på. Att en karl sen gick vilse och hamnade i duschen där jag stod var inte lika kul...grrrrrrrrrr.
Annars var det jobbigt att hålla in magen och dra upp bikinibrallan som ramla ner. Det är inte lätt att få kläderna att sitta på när man har figur som ett ägg.
Men det ska jag ändra på nu serni!! I morgon blir det Chiball och gi-mat. På tisdag ska jag gå runt torven har jag bestämt och på onsdag ska jag träna hemma.

I kväll har jag lagt ut MASSOR av auktioner. Det ska bli kul att följa och se när pengarna rullar in, småpengar rullar ju bättre än sedlar...;=)
I morgon ska jag äntligen få jobba. Det ska bli roligt att slänga lite käft med arbetskamraterna.
Jag ska göra fyra mandelparfait utan att provsmaka hade jag tänkt, vi får se hur det går.

Godnatt

2 kommentarer:

Margareta sa...

Hej på dig Hannasmantan!
Vad duktig du är.
du verkar ha en väldig gnista. Skvätt lite på mig också.
Jag behöver också fixa håret.Just nu råttfärg men ska nog ljusa upp det lite. Och tuffa till det.
Är det på Tradera du har dina auktioner. Under vilken signatur? Har köpt massor där, men det var ett tag sen. Borde sälja lite. Skåpen är överfulla.
Lycka till i fortsättningen med GI, ChiBall,Blingo och allt annat.
Hälsa din gulliga lilla pojke. En riktig liten goseknopp som min 18-åring var i den åldern.
Kram Margareta

Helen sa...

Åh, va du är rolig..jag skulle vilja sett dig dä i badhuset..men hur nära låg dam o herr rummen igentligen?? Va läskigt!!!