lördag 15 mars 2008

JAG VANN!!!!!

Herregud!! Idag fick jag veta att jag vunnit en scraptävling. Lilla jag!! Som knappt vet hut man scrappar.....Ja jag upphör aldrig att förvånas.
Kul är det i alla fall. Tur att jag ska på shopping i morgon så jag kan köpa lite mer scrapgrejer.
Det är verkligen kul att scrappa. Just nu går jag och funderar på ett kort på mig och Evelina tillsammans.
Kanske jag ska ta med kameran i morgon och ta lite kort på vår turboshopping. Olga var nervös att hon inte skulle orka med i vårt tempo, så hon skulle ta med en kudde och lägga sig i bilen......vilken novis!!

Ja nu är klockan snart ett och jag ska upp sex....gäsp.............zzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Nu ska jag drömma svrapdrömmar......Fy vad roligt det var att vinna!! Det pirrar nästan i magen som när det är rea....

Godnatt

8 kommentarer:

Gunilla sa...

Grattis!!!!!!

Maia sa...

WOW! Fem hurra för dig! Var det något pris? /Maia

Carolas vardag sa...

Grattis!!!!!Gud va duktig du är:)kan man se på nätet på dom andra bidragen??Gud nu blir jag sugen att scrappa lite också du kan insperera du:)Vad blev vinsten???Kram

Anonym sa...

Grattis mamma! Så nu får jag nya skor alltså? ;)

Mathilda Blomdahl sa...

Jag har vunnit en scrapbok!!
Jag har inte sett de andra bidragen, det kanske inte var några!!
Evelina.....du har 30 par skor redan......Men om du kommer hem till på sk ska du få ett stort påskägg men fina presenter.
Puss

Anonym sa...

GRATTIS!!! till scrap-vinsten!
hoppas ni shoppade loss rejält som fasiken i Sundsvall... själv hoppas jag på kupolen till veckan!!! gaaa...
/Sussa

Hanna sa...

Det kom flera bidrag till tävlingen, men bara vinnaren visas upp. Boken kommer med posten.

Helen sa...

Va kul!!! GRATTIS!!