lördag 29 mars 2008

Ensam

Idag har jag varit på skotertävling ensam. Ja, ensam utan Tage och Charlie alltså. Det kändes konstigt men samtidigt jätteskönt. Jag tror inte att någon av grabbarna hade uppskattat mitt och Jennys shoppingrace......Det var pauser på skotertävlingen och vad passar då bättre än att shoppa??
Så nu sitter jag här i mina nya långkalsonger och bloggar, hahaha.
Vi hann oxå med att fika med Daniel, Andrèa och hennes syster. Jag har ingen aning om vad systern hette. Jag skulle väl ha tagit i hand och hälsat ordentligt på henne, men det känns så gammalt på något vis. Som att jag uppfattas som gammal.....och det vill jag verkligen inte göra!! Så jag struntade i det och försökte bara se cool ut. Undra om det funkade?? Probably not...


På torsdag ska jag till Falun och sitta hårmodell åt Jenny. Hon ska få göra mitt hår ljusare igen. Jag tycker att jag är i mörkaste laget nu. Dessutom ser jag jätteblek ut i ansiktet när håret är så mörkt. Det värsta var när jag prövade en tunika med ståkrage, då såg jag ut som en kines.
Idag har jag haft linser för första gången på två månader, härligt!! Just nu skaver det lite men det är det värt. Jag hatar verkligen att ha glasögon på mig. Det är ju hopplöst när det regnar ute. Och tänk när det är kallt och du går in i värmen...då ser man inte någonting på en lång stund. Tänk om jag hamnar på världens rea med imma på brillorna?? Usch vad hemskt, sånt vill jag inte ens tänka på.

I morgon måste jag ut och få luft. Jag har varit inne i en vecka nu och det känns. Hoppas bara att det inte regnar i alla fall. Man kanske skulle ge sig ut och grilla en korv?
Någon som vill följa??

Godnatt

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej "tar i hand", angelica heter jag:) du var cool. /andreas lillasyster