torsdag 16 oktober 2008

Vilken lycka!!

Kan man bli annat än lycklig när man öppnar brevlådan och hittar ett paket med Tupperwareburkar?
Minnena väller fram från min tid som försäljare och jag blir nästan rörd till tårar........
Jag fullkomligt älskar Tupperware`s burkar. Det går inte att få bättre anser jag, och dom håller i decennier.
Jag fick en liten katalog med julklappar så nu ska jag fixa dom i god tid för en gångs skull. Hör av er om ni vill kika, det fanns mycket fint. Bra leksaker som ungarna inte tröttnar på i första taget.
Nu ska jag fortsätta att "klämma på mina bebisar", ja de känns faktiskt som sådana.......

3 kommentarer:

Carolas vardag sa...

Hahaha tänk om du ändå kunnde börja sälja:)du är ju klippt och skuren till detta:)KRAM

Gunilla sa...

Jaha...vad bra. Då vet var jag kan fixa bebisar nästa gång jag får bebissug...:)

Brunkullan sa...

Du stör aldrig!