tisdag 28 oktober 2008

Dagen som försvann

När jag lämnat Charlie på dagis var jag helt slut. Halsen värkte och jag kände mig allmänt dassig.
Så fort jag kommit hem så la jag mig och sov i ca 3 timmar, som en stock sov jag. Jag fattar inte hur jag kan vara så trött som jag är.
Lunch på Nyan med Linda och sen var jag lite piggare. Det var sista gången på föräldragruppen idag och det var skoj. Ja, inte att det var sista gången utan det var bara skoj ändå......

Jag hämtade Charlie strax före fyra och sen stack vi hem och käkade middag. Därefter så åkte grabbarna iväg och badade och lämnade mig ensam. Jag ska inte klaga men dom var faktiskt borta i nästan två timmar!! Jag bakade en äppelpaj under tiden och den ska vi snart mumsa i oss, jag och Tage.

Till hekgen kommer Evelina hem, äntligen!! Jag saknar henne när hon är hem så sällan. Charlie frågar efter henne och brorsan varje dag numera.

Nu kommer Tage så nu ska det svullas!! (ett annat ord för att äta, inget annat....;=))

Inga kommentarer: