onsdag 22 oktober 2008

Mycket gjort

Idag har jag fått väldigt mycket gjort, trots att vi sov till halv nio.

Jag har varit på apoteket och bunkrat nässpray och reklamerat stödstrumpor, ja jag måste ha sådana:=)
Jag har uppvaktat Arvid som fyllde för över en månad sedan.
Jag har ringt Mora BB och fixat så att vi får åka dit istället för till stan.
Jag har varit på bibblan och beställt nya böcker av Mankell.
Jag har tvättat soffkuddar och överdragen.
Jag har lagt ut auktioner på tradera, passa på att fynda i stl 86/92cl.
Jag har strukit en massa tvätt.
Inte illa va??
Jo en grej till......
Jag har köpt present till Jenny och Linda, det blev.......hahaha det får ni se när det blir kalas!!
Jag har ätit lunch med Jenny oxå.
Jag har städat kontoret oxå.
Jag har även slängt lite av Tages gamla kläder, schh det är konfidentiell information.

Är du sugen på att ha blingovisning?
Om du har en i nov eller dec så får du 100;- extra i rabatt!! Bra va!!

Ha det gott allesammans.
Nu ropar Tage att Grey`s börjar snart. Det första programmet vi ser ihop som går efter klockan åtta;=)

3 kommentarer:

Linda sa...

Vad skönt att du fick komma till Mora ändå! Jag tänkte förresten att vi skulle ta och samlas över en middag någonstans snart. Förslagsvis torsdag nästa vecka? Hur har fröken Mathilda det då?

Brunkullan sa...

Självklart är du välkommen ikväll!

Anonym sa...

Men gud man blir ju alldeles matt av allt du gjort jag tror inte jag gjort hälften på hela vecka:)Kram och vila dej nu