lördag 11 oktober 2008

Surkärring

Idag har jag verkligen känt mig som en sådan. Jag har haft så vansinnigt tråkigt. Jag vet inte vad jag ska göra här i Sveg när Tage inte är hemma.
Han är ju anledningen till att jag bor här och när han är borta så deppar jag ihop.
Nu får det vara slut på älgjakt för i år har jag bestämt. Det stjäl bara en massa tid och de lyckas ju aldrig skjuta någon heller, men det är alltid såååååååå nära säger han.

Jag har egentligen massor som jag borde göra men jag tar mig inte för något just nu. Jag är mest trött och gnällig. Inte undra på att ingen ringer........
I morgon ska jag tvinga mig själv att gå ut med Charlie, då borde jag känna mig piggare. Frisk luft gör nog susen!!

Godnatt

1 kommentar:

Anonym sa...

åh... alltså jag tycker jag inte får nå gjort när jens är hemma... så jag tror det är bra han är borta å jagar lite nu så jag får städa här hemma... fattar inte att det räcker med ca 2 timmar för han att va hemma så är det totalt kaos!! man hittar INGET... men han är bäst ändå! (följde ju snällt till sundsvall i helgen!! haha)