måndag 6 oktober 2008

Inga tårar

Idag grät inte Charlie när jag lämnade honom. Det är så himla skönt att slippa höra hans skrik när man går från dagis.
Vi vaknade redan sex idag och hann både läsa böcker och leka på morgonen innan vi gick.
Kollen hos barnmorskan gick bra. Min sköldkörtel är tydligen inte som den ska så doktorn ska ringa mig. Hon trodde att det var därför som jag var så trött hela tiden. Jag som trodde det var för att jag är så gammal;=)

Den här veckan ska vi läsa om hjärnan i psykologin. Det ska som vanligt bli intressant att se vad jag kommer fram till. Förra veckans uppgift blev klar i torsdags och nu väntar jag med spänning på en kommentar från "majjen".

Höstens nyheter från blingo har jag nu fått se på bild. Som vanligt är dom jättefina, speciellt en klänning som ser ut som .....ja ett tuggummi kanske? Eller diskmedel......jag vet inte riktigt hur jag ska förklara, bubblor heter mönstret i alla fall.

Nu ska jag vara ordentlig och äta mellis sen ska jag börja läsa....era bloggar;=)

Ha en bra dag

1 kommentar:

Anonym sa...

Va skönt för dej att han inte grät när du gick från dagis, men det va mindre roligt för mej när jag skulle gå därifrån i onsdags, då grät Charlie =( Jag va snabb som tusan tillbaka och försökte trösta han osv. Tillslut fick jag gå. Han är så go =)
Kram Annica