tisdag 21 oktober 2008

Idag är ingen vanlig dag


Idag fyller min syster 40 år.
Jag hittade inget annat kort på henne än det här. Kortet är taget i kyrkan på Daniels student. Vi är bägge lite blödiga och det syns på den här bilden.
Jag tror inte hon läser min blogg så det spelar nog ingen roll vilket kort jag använder. Om hon nu läser min blogg så kommer jag garanterat att få veta det inom en snar framtid.
Om två år fyller jag 40. Jag har inte kommit över att jag fyllt 30 än så det lär svida lite grann. Jag har i allafall sagt att jag vill åka till Kanarieöarna. Jag är livrädd för att flyga så det är lagom långt för mig.
Idag har jag pluggat, varit på ackupunktur, föräldragrupp och ett annat "hemligt" möte. Det hemliga mötet gick jättebra. Skönt att få bekräftat att man inte är sjuk i huvudet i alla fall, tänk om det oxå skulle krångla.......
Nu ska jag titta på brothers&sisters sen blir det sängen för min del. I morgon lär jag vara helt slut. Jag brukar vara det efter ackupunkturen.
Bye bye

1 kommentar:

Anonym sa...

Maj gad!!.. Lova att du aldrig lägger ut en sånndär bild på mej iaf!!! hahahahaha
:=D