torsdag 9 oktober 2008

Dagen efter


Vad skönt att få hjälp med matlagningen dagen efter ett nervsammanbrott eller vad det nu var. Charlie är en hejare på att steka pyttipanna och ägg. Jag blir mest nervös för han stökar ner men det är han inte den ende karln i huset som gör......
TACK alla goa, underbara vänner för era kommentarer. Jag läste dom om och om igen och de värmde oerhört mycket.
Efter mitt "lilla" utbrott igår så behöver jag tydligen inte längre bekymra mig för relationen till dessa människor. De har tagit avstånd från mig och vill inte veta av mig någonsin mer. Och jag lovar att de ska slippa, jag ska istället ödsla min tid på att spendera tid med människor som jag själv väljer, er tillexempel!!
Tänk vad många roliga, trevliga och tokiga människor jag känner. Ni är alla speciella på erat eget lilla vis och det är därför jag gillar er så mycket.
Vad vore livet utan vänner?
Tack för att ni finns.
Kramar

3 kommentarer:

Brunkullan sa...

Slösa inte någon mer energi på dem nu. Vill de inte ha dig i deras liv är det deras förlust! Jag är iallafall glad att just du är min vän!
Kram

Brunkullan sa...

Nej, så länge kan vi inte vänta!

Carolas vardag sa...

Skit i dom nu:)dom går misste om något så underbar människa som dom ha kunnat ha hur roligt som helst med men låt dom ha tråkigt och trist:)vi vänner vi håller ihop i vått och torrt:)Du Mathilda inte ha Iso dupo skeden i stekpannan;)Ingen bra grej:)Annanrs gillade jag skeden super snygg tillsammans med din lill kille:)Det finns fortfarande pölsa på Nordhallen:)Vill du att jag skickar en burk???Kram