tisdag 14 oktober 2008

Baktankar

Charlie hjälpte mig att baka tigerkakor



Charlie myser med Daniel i soffan. Han har själv dragit fram gamla tofflor och fjolårets mössa.
Igår kretsade mycket kring baktankar.........
Jag var så himla sugen på att baka något, men kunde inte komma på vad. Då såg jag tre övermogna bananer, så jag och Charlie svängde ihop ett par tigerkakor med bana och choklad. Det är rena terapin för mig att ha med Charlie när jag bakar. Jag avskyr när det blir smutsigt på diskbänken nämligen! Det är mycket svårt att undvika när Charlie är med och bakar......
Kakorna blev goda och jag har nyss käkat två stora bitar till en latte, mums.
Idag är det dags för föräldragrupp igen. Det ska bli kul faktiskt, även om det inte är lika spännande den här gången så är det skönt att se lite folk. det blir ganska ensamt att läsa hemifrån. Först ska jag luncha med Linda på kondis. Hoppas, hoppas att de har foccacia med köttfärs idag, den har varit slut i typ tre veckor nu.
Ha det bra

1 kommentar:

Anonym sa...

Tage hade med sej nån kaka idag som såg riktigt god ut, men jag han inte smaka =( Såg ju den efter jag hade proppat mej massa mat.
Kram Annica