lördag 4 oktober 2008

Reg, regn och regn

Jag är inte i Göteborg. Det blev ingen resa av olika anledningar, tyvärr. Så är livet, det blir inte alltid som jag tänkt.

Idag har regnet öst ner hela dagen. Det är tråkigt för det innebär att jag inte går ut. Jag hatar regn och undviker att gå ut då. Jag har inte ens lämpliga kläder för att vara ute i regn. Nej usch, då är jag hellre inne.

En gardin till Charlies rum har det i alla fall blivit, dammsugit har jag oxå gjort. Fast det var onödigt för nu ser det likadant ut på golvet igen.

I morgon hoppas jag att det är lite bättre väder så att jag får lite luft. De har hotat med snö och det gör inte mig någonting. Jag gillar snö, det blir så ljust och fint ute då.

Hörs i morgon.

2 kommentarer:

Carolas vardag sa...

Nej Mathilda inte snö :(Jag hatar snö:)//Kram

Helen sa...

Nej, varför ska man städa?? Som du säger, helt onödigt.....
Helen