onsdag 4 november 2009

Veckans fynd

Veckans fynd är inte något i klädväg om ni nu trodde det. Nu blev ni allt chockade va?
Dagens fynd är en helt underbar blogg.
Det kanske är svårt att tro men en gång i tiden så tränade jag minst 5 dagar i veckan. Jag joggade, simmade, sryrketränade och gick på Friskis & Svettis. Det här var precis innan jag flyttade upp till Härjedalen. Jag tyckte att jag var smällfet, jag vägde då 17 kg mindre än idag........

I alla fall så blir jag inspirerad till tusen av Moniques blogg. Den handlar om träning, LCHF och mat. Lägg till lite shoppingfynd så har du en blogg som jag kommer att följa varenda dag.

I morgon blir det dagis för Charlie. Han har varit symptomfri i nästan två dygn nu och han sa idag att han längtar till dagis. Han talade oxå om att han skulle gråta när jag lämnade honom i morgon.
Jag ska inte gråta. Jag ska skutta hem och söva Millie, sen ska jag sätta mig och titta in i en vägg, alldeles tyst. Skönt. Det tar inte mer än en minut att göra sen hittar jag nog på något annat;)

Nu ska jag läsa Sofis mode. Jag såg en supersnygg klänning i den. En leopardmönstrad.....undra om det här med att jag gillar djurmönster är en åldersgrej? Jag har fått för mig det nämligen. Jag får ha överläggning med mamas huruvida jag kan köpa den eller inte. Min gråa klänning som jag beställt kommer inte att levereras förrän i mitten av december så den har jag avbeställt.

See you

Inga kommentarer: