söndag 15 november 2009

Sunday, bloody sunday.

Trevlig dag tillsammans med goda vänner. Det är gött när det är grått och tråkigt ute.
Lite pyssel har jag hunnit med oxå. Gardinerna är strukna och i morgon hänger jag upp dem. Naglarna har varit på "service" och är riktigt fina.
Inne hos grannen fick jag se den sötaste Tupperwareburken jag någonsin sett. En grön, rund och jättefin. Jag vill ha 3 stycken, känner jag mig själv rätt så har jag snart 3 stycken.

Lite nya bh:ar beställde jag idag oxå. Med 40% rabatt så blev det inte så farligt. Jag har verkligen dåligt med bh:ar så det var absolut nödvändigt. Ett par svarta leggings var oxå nödvändigt. För att inte tala om Charlies fodrade gummistövlar, det var de som verkligen var nödvändiga;)

Nu ska jag sova så jag orkar vara trevlig i morgon. Har hört rykten om besök:)

Välkommen du med!

Inga kommentarer: