onsdag 4 november 2009

Grått

Ute är det hur grått som helst, inte ett dugg vitt som jag har önskat. Positivt är dock att Charlie är i stort sett bra. Han borde kunna gå på dagis i morgon men jag känner mig velig. Är han hemma en dag extra så tror jag att han mår bättre av det. Om han går på dagis så får jag nån timme att fixa annat. Egoistiskt tycker säkert en del men det får de tycka. Jag står för att det är skönt med en timme för mig själv ibland. Enda tiden jag har är när Millie sover på förmiddagen.

Just nu känns livet spännande kan jag säga. Det kommer att hända mycket kul framöver. Inte minst en helg i Gävle med "mamas" och Lasse. Det ska bli hur skoj som helst och jag längtar som bara den. I vanlig ordning sitter jag och tittar på recept på små goda tilltugg som vi kan knapra på när vi fixar till oss. Nu ska jag vara duktig och inte planera så himla mycket. Det får bli som det blir. Men lite gott att stoppa i oss måste vi ju ha;)

1 kommentar:

Brunkullan sa...

Skönt att han är på bättringsvägen!