söndag 22 november 2009

Kul kväll

Det blev en riktig kanonkväll igår.
Den började inte så bra. Jag hade lite klädbekymmer som irreterade mig men de löste sig till slut.

Väl på plats så fick vi en föreställning jag sent ska glömma.
Jag är absolut inte pryd på något vis men dessa herrar fick tom mig att rodna. Den röda tråden i förestälnningen var givetvis sex. Detta fantastiska ämne som aldrig blir uttjatat;)
Skämten avlöste varandra och var stundtals riktigt pinsamma även för mig. Men jag skrattade en hel del och det är ju inte fel för humöret.

Resten av kvällen var mycket trevlig och jag kunde med stor glädje konstatera att min digitalkamera lagt av. Bildskärmen är svart!
Det var inga problem enligt husbonden, vi köper en ny älskling! Vi får väl se hur det blir med det?

Idag är det julstuga i mitt äskade Lofsdalen så nu är det packning och strykning som gäller en stund.

See you!

Inga kommentarer: