tisdag 10 november 2009

Delivery

Idag fick jag ett stort paket i brevlådan. Det pirrar lite i magen när man kommer ut och ser att det inte ens får plats i brevlådan:)
En jättefin klänning, en top och leggings blev det den här gången. Allt passade som vanligt. Klänningen ska jag nog ha när vi går ut i Gävle, och på mitt kalas.

HM kom med två kataloger idag. Jag handlar inte där jätteofta men nu hade de riktigt fina julkläder till barnen. Jag köpte även en scarves (leopard såklart) och lite julpynt. Nu blir det spännande att se när det kommer. HM brukar ju vara extremt långsamma.

I morgon skulle jag ha åkt till Åre för ett läkarbesök. Av olika anledningar så blir det inte av, tyvärr. Jag skulle ha fått kuta på stan en sväng innan och det var välbehövligt. Jag hat två par sockar och två bh:ar som är alldeles för små. Men nu får jag vänta ett tag till som det verkar. Jaja, man spar ju pengar.

Nu ska jag lägga mig i soffan och fortsätta på min bok om den kompetenta familjen. Undra vad boken om min familj skulle heta?

Inga kommentarer: