lördag 7 november 2009

Längtan

Som jag längtar till den 4/12. Då åker jag till Gävle, själv utan barn, för en helg med shopping, konsert, goda vänner och en massa god mat förhoppningsvis.
Hela hösten har varit fylld av sjukdomar, älgjakt och tråkigheter.
Nu ska jag ha skoj.
Idag skulle jag ha varit på 40 årskalas men tydligen ville ödet något annat. Lite surt känns det måste jag erkänna. Barnfri en helg i Götet hade inte suttit helt fel.
Nu ska jag väl försöka att ta mig ut i grådasket. Igår vräkte snön ner och idag töar det. Fast det kom så mycket snö att det ligger mycket kvar ändå.

BTW så hittade jag ett kort på Pernilla Wahlgrens blogg där hon och en vän hade djurmönstrat på sig. Hon är ju inte helt ute, eller?
Jag tror att jag slår till på min leopardmönstrade klänning;)

Inga kommentarer: