söndag 1 november 2009

Tjoho!

Veronica, jag och Hanna ( Jag måste lära mig att puta bättre, med munnen alltså)
Jenny är arbetsskadad och fixa en ny frilla på Linda

Linda har fått en ny kamera och har inte tid att posera.
Ja jag vet inte riktigt vad man ska skriva om lördagskvällen. Det var trevligt. Mycket trevligt. Först var vi på Tupperwareparty hos Smarra. Jättefin lägenhet och superstädat. Det var inte ens smuts i hörnen på toan. Jag drack jättemycket Cola så jag satt där en hel del faktiskt. Jag är riktigt impad av hennes städning. Spisen såg helt oanvänd ut. Inte en repa på hällen. Detta fast jag vet att hon lagar mat! Otroligt!
I Älvros spelade Willie Leès. Alla i Sveg (nästan alla då) älskar dem. Jag har aldrig hört dem så nu tänkte jag ta tillfället i akt. Nu har jag hört dem. Inte min favoritmusik. Men.......jag hade som tur var tillgång till en hel del handväskor under kvällen. I Lindas hittade jag hennes nya kamera. Vilken tur! Nu hade jag något att göra under resten av kvällen.
Jag tog säkert 200 kort. Det hände en hel del spännande som var värt att fotografera kan jag lova. Jag är så himla glad att jag fick se allt smaskigt;)
Nu ska jag hoppa i lopplådan. I morgon ska jag baka Oopsies. Spännande.
Höres



1 kommentar:

Carolas vardag sa...

Hahaha du är bara för bra du:)hann du kolla allt i lägenheten ???man törs nog inte ta hit dej :)Du är ju värsta städ inspektören:)men roligt att du hade kul Ha en bra vecka:)Kram ps nu har du fått mej till att buda på i.d sminket:)hoppas jag blir nöjd nu då:)Jag har ju varit ett fan av Make up store:)