måndag 16 november 2009

Mysig måndag

Idag har jag myst hela dagen. Mina gäster är numer så fostrade att de självmant går in och sätter på kaffe och serverar mig utomhus, med grädde i förstås. Det är bra vänner det:)

Längtar efter frisk luft. Det känns i hela kroppen att jag varit mycket sjuk och suttit inne nästan hela hösten. Det ska bli ändring på det nu. I morgon närmare bestämt. Då ska jag promenera ner på Sveg med Millie i vagnen. Kanske ta en sväng till Dollarstore? Jag behöver en stor sminkväska. I morgon kommer det några fler ögonskuggor nämligen:)

Idag köpte jag trosor som ska hålla in och puffa ut på rätt ställen. De var inte jättesköna, men de hade en viss funktion, det kändes väldigt väl när jag låg skrikandes på golvet och försökte dra av dem.
Det är tänkt att dessa trosor ska hålla eventuell hängbuk på plats på Tages personalfest på lördag.

OBS! Jag vill redan nu varna för att jag kommer att ha dem på mig i Gävle oxå;)
Men så snälla som ni är kanske ni hjälper mig av med dem?

Nu ska jag gå och lägga mig. Det känns nästan konstigt att lägga sig före elva. Men det kan vara skönt oxå för en gångs skull.
Godnatt då kära vänner. Ses i morgon hoppas jag.

Inga kommentarer: