torsdag 27 augusti 2009

Sluttampen

Nu är mina bryn och fransar fixade. Vad skönt. Det har varit min största oro inför resan att jag ska se osminkad ut;) Hoppas att ni fattar att jag driver med er.

En minst sagt händelserik dag har det varit idag. Dagen började med tre stora lass hästskit utanflör huset. Nice. Or not. Det är upp till var och en att välja vad man gillar.
Jag gillar inte bajs på gatan där mitt barn leker. Jag bajsar inte på gator och hade jag haft djur så hade jag plockat upp om dom gjort det. Men det är jag det.

Nu är ryggan packad och utan mat så väger den 6,8 kg. Undra vad den väger med mat? Hoppas verkligen att den inte väger 12 kg som Veronicas. Det skulle innebära att jag skulle äta drygt 5 kg mat på ett dygn. T.o.m för mig är det för mycket.

Snällaste Jenny har som sagt fixat det viktigaste så nu är det egentligen bara att gå och lägga sig.
En lista på allt som ska packas i morgon är gjord så jag behöver inte ligga och tänka på det. Men ändå är det svårt att komma i säng. I morgon kan jag vara lite trött för jag har inga barn att trilskas med. Ja, om man inte räknar mitt unga resesällskap som barn;)

Nu ska jag kolla facebook och blingos forum innan jag lägger mig. Och sedan kollar jag mailen och bloggen en gång till. Sedan blir det nog facebook eftersom det kan ha hänt något, och sen kollar jag nog bloggen igen, och sen.......

Take care

Inga kommentarer: