måndag 24 augusti 2009

Det har börjat bra

En riktigt trevlig måndag trots att jag inte känner mig 100 än. Jag är på tok för gammal för att nattsudda har jag insett. Om allt går planenligt så är jag i säng inom en timme och det känns bra.

Nu börjat det dra ihop sig för fjällvandringen. Det ska bli hur kul som helst. Jag tror att vi kommer att skratta hela vägen till Helags. Kanske inte första biten som är uppför, men sen så.....Lite klurigt med packningen bara. Jag vill ha med så mycket men det blir ju för tungt. Jag lär väl packa om ett par gånger till tänker jag.

I kväll fick jag en riktig höstkänsla. Jag kolla på Lipstick jungle och hade tänt en myslampa. Satt i soffan med filt och en kopp thè, det var så mysigt att jag längtade efter riktig kyla. Snart kommer den väl och då lär jag säkert gnälla över det.

Nu ska jag städa det sista och sen ska jag sova i gästrummet en natt till. Skönt. Hoppas Millie tar lååååååååång tid på sig att sluta med nattmål;)

Inga kommentarer: