lördag 8 augusti 2009

På resande fot

Nu är jag äntligen på väg till Stockholm. Jag har tillbringat dagen hos Evelina och Marina i Gävle. Eftersom inte bromsklossen (Tage) var med på IKEA så blev det lite shoppat där. Millie har fått jeansleggings och jag har (ivrigt påhejad av två unga damer) köpt mig ett plagg i leopardmönster. Jag lovar att det inte är en kroppsstrumpa. Och det är inte tantigt heller. Ganska tufft faktiskt.
Det är faktiskt modernt med djurmönster i höst. Det finns tom till bebisar. Nu tänker ni nog att man inte måste ha det för att det är modernt. Ni har helt rätt men jag tycker faktiskt att det är fräsigt. Oj, det där lät tantigt......fräsigt;)

Igår kväll grillade vi och hade det hur mysigt som helst. God mat, trevliga gäster och gött väder gjorde kvällen till en av de bästa på länge.
Nu har vi varit ute en sväng på stan och ätit och druckit lite gott. Tyvärr så påminde myggen mig om att jag är norr om Dalälven så vi gick hem tidigt. Men nu är jag dödstrött och ska sova.

I morgon är det kick off med blingo i Stockholm. Jag ska vara på Södermalm 9.30 så jag får gå upp i ottan.
Ha det gött....

Sa jag att jag badat i havet idag?? UNDERBART!!

Inga kommentarer: