tisdag 25 augusti 2009

Long time ago

Efter en huvudvärksattack som hette duga så roade jag mig med att titta på gamla kort. Då hittar jag det här på mig, Evelina och Charlie. Det är taget på julafton 2006 och det är få kort på mig som blir bra men det här kan jag leva med. Varsågod!

Hela dagen har jag haft småont i huvudet och mått allmänt dåligt. Precis innan Tage kom hem så fick jag superont i huvudet. Då ringer han och säger att han är sen. Or not!! Inte idag!!
Till slut kom han dock hem och jag la mig och somnade i två timmar. Det är något som inte är riktigt bra med mig. Jag hade dessutom sovit på dagen oxå.

Nu känner jag att jag snart får panik eftersom det börjar dra ihop sig till fjällvandring. Så i morgon blir det VILA för mig. Jag tänker inte röra mig ur fläcken.
Hemska tanke om jag inte blir bra snart. Tänk vad jobbigt för mina väninnor att behöva bära mig oxå. För jag ska med till Helags. Hur dålig jag än är, nästan i alla fall.

Nu ska jag ta en kopp thè och tända min nya fina lampa.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var väl jag som smittade dig med svininfluensan ;-)

/Therese