fredag 21 augusti 2009

A tribute

I kväll har jag bakat 60 kladdkakemuffins åt min goda vän Ninni. Hennes söner ska ha fest och hon bad mig om hjälp att baka. Det var så otroligt roligt att kunna hjälpa henne nämligen.
Ninni är en människa som man bara älskar. Det bara blir så eftersom hon själv är en människa som ger så otroligt mycket kärlek och omtanke.
Ninni har haft ett tufft år bakom sig och just då var jag höggravid och kunde inte hjälpa henne som jag ville. Sedan har jag ammat och varit låst hemma. Men nu.......Nu kan jag hjälpa henne hur mycket jag vill:)
Så i morgon åker jag upp till Strådalen och fixar maten med henne till alla gäster. Det ska bli så himla kul att jag har svårt att beskriva det. Hur som helst så vet jag att vi kommer att ha en helt underbart rolig dag tillsammans med alla andra som ska dit.
Puss och kram till dig Ninni. Jag älskar dig min vän och är så glad att jag äntligen får göra något för dig för en gångs skull.


Inga kommentarer: