lördag 29 augusti 2009

Nästan det bästa jag gjort.

Nu är jag hemma efter vår tur till Helags.
Jag har haft så fantastiskt roligt, underbart, härligt, mysigt, varmt;), galet, tokigt och oförglömligt skojigt!!

Jag hade på känn innan att det skulle bli mycket tok och det blev det. Man kan ju inte annat än skratta när man har så trevligt tillsammans. Bilresan till Kläppen var en höjdare bara den. Det är ju omöjligt att återge hur skoj det var. Jag önskar att alla hade fått vara med och ha roligt med oss.
Vandringen gick jättebra. Jag fick ont i mina myggbett på hälen och lite i ljumskarna men det gick över så fort vi kom fram. Vi bastade och åt god mat, sedan spelade vi kort och myste.
Flickorna eldade så det var minst +40C i stugan. Ovant för mig som sover med öppen balkongdörr men det gick det med. På morgonen så var det bara varmt i stugan men då frös tjejerna så då eldade vi lite till.......:)

Om jag ska sammanfatta hela resan så var det en av de bästa i mitt liv faktiskt. Vad kan bli bättre än att vara med vänner, äta god mat, tokskratta och dessutom i en underbar miljö?
Jag vet då inte mycket som slår det.

Nästa år går vi igen. Jag vet fler "mamas" som jag definitivt vill ha med då.

Tusen tack mina kära mamas för en underbar tur.

Kramizzzzz, puzzzizzzzz, löööööve jaaa!!

Inga kommentarer: