tisdag 25 augusti 2009

Datanörd?

Hur svårt kan det vara att stänga av datorn då?
Tydligen jättesvårt eftersom jag försökt i över en timme nu. Idag har jag haft över 100 besökare. Undra vilka ni är som läser?
Nu vet jag ju att Therese läser, och smittar med svininfluensa;) Tack och lov verkade den ge med sig snabbt. Jag har knappt ont i huvudet längre.

Nu hoppas jag på ett snabbt tillfrisknande så att jag inte behöver bli buren upp på Helags. Det skulle ju iofs vara skönt men lite förnedrande oxå. Men mest skönt......;)

I morgon fortsätter mina packningsbestyr. Jag måste nog även shoppa lite "fjällvandringssaker" som nya strumpor och skavsårsplåster.
BTW så har Charlie fått ursnygga brallor och tröja från Nova star idag. Jag beställde ett par tofflor åt Millie men det fattades 350;- till fri frakt och det vill man ju ha, så Charlie fick lite kläder han med.
Men nu kan det bli BIG PROBLEMS......Om jag har otur så kommer paketet på fredag då jag är borta!! I så fall hoppas jag att det är dålig täckning på fjället för Tage lär ringa och undra lite vad det är som har kommit.
Mitt paket med sportbehån har inte dykt upp än i alla fall. Men det kommer nog i morgon. Då ska det regna och det passar bra för jag beställde gummistövlar med bh:n oxå.

Natti natti

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag läser också din blogg. Dagligen :-)
Kram // Anna-Karin B