måndag 10 augusti 2009

Avgiftning

Nu börjar allvaret för mig (igen) på riktigt. Flera veckors slarv med maten har gjort att jag mår skit rent ut sagt. Jag slarvar inte mycket. Det är en tugga på en macka eller bulle hit och dit. Men för mig räcker det tydligen. Jag sväller upp som en ballong.
Idag har jag tagit nya tag och det känns underbart skönt. 1,3 kg viktminskning på en dag är inte illa. Visserligen mest vatten men ändå neråt. Jag tror jag har varit på toa minst 15 gånger idag och nu känner jag mig inte det minsta uppsvälld.

Nu ska jag gå igenom vad jag vill ha för nya kläder till mina barn. Det lär bli dyrt.

Godnatt

2 kommentarer:

Leonard sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
grannen sa...

ahhh.. kan du inte inspirera mig lite oxo... Jag har lix ingen karaktär... Mer än 5 min... Suck..