måndag 3 augusti 2009

Mysig måndag

Daniel och Millie

Millie i gräset
Vattenmelonätande blingokids
Idag var vi på besök på dagis. Charlie grinar ju vareviga morgon så jag tänkte skola in honom lite efter semestern. Idag började han grina i bilen. Han skulle absolut inte dit......Efter en stund på dagis frågar han vad jag gör där? Jag tror aldrig att jag kommer att bli klok på karlar, hur små de än är.
Efter dagis så åkte vi till Linda, Molly och Tobin och fikade. Barnen lekte hela eftermiddagen utan några större incidenter. Vi mammor satt och njöt i solskenet, det lilla som var.
Lite kul var det att alla hade klätt sina barn i blingokläder idag. Det värmer i hjärtat:)
Nu har jag bakat hela kvällen. Jag har legat av mig så numer tar 3 olika sorter nästan en hel kväll att baka.
Det blev banan och blåbärsmuffins, vinbärskaka med maräng och nektarinkaka med hallon och lime. Allt detta ska avnjutas i morgon på min Tupperwaredemonstration.
Nu ska jag plocka undan det värsta så att inte mina gäster tuppar av när de kommer.
Välkommen i morgon om ni har lust. Kl 11.00.



Inga kommentarer: