måndag 5 oktober 2009

Vardag igen

06.00 slog Millie upp sina ögon och skrattade högt, så högt att hon väckte Charlie. Inte min favorittid men jag hade faktiskt längtat efter dem så det gjorde inte så mycket.

Dagen har tillbringats med goda vänner. Vi har knappt setts på flera veckor pga alla sjukdomar så det var kul att ses igen.
Nu har jag sett på Anna Anka och det är sorgligt att det var sista avsnittet. Jag tycker det är skitkul att titta på henne, men roligast är nog att lyssna på hennes surr. Hon kan surra den tjejen. Hon skulle vara med oss en dag och snacka barnkläder och hängbukar.

I morgon struntar jag i att gå i elljusspåret. Jag har sjukt ont i min arnbåge och det blir bara värre och värre. Jag fattar inte att det aldrig går över. Kanske att jag tar en tur runt broarna när Millie ska sova, om det inte regnar förstås, då går jag inte ut nämligen.

Nu väntar en nybäddad säng på mig. Skönt. Helgen har slitit på mig känner jag.

Bye bye.
I morgon ska jag oxå sända en tanke till en vän som har en tuff dag framför sig. Styrkekram til dig.

Inga kommentarer: