måndag 19 oktober 2009

Morgonpigg

Millie vaknade 06.00 och var på ett strålande humör. Hon skrattade högt och for runt som en elvisp i sängen. Givetvis väckte hon Charlie som genast skulle ner och titta på TV.

Nu sitter jag här 07.30. Nysminkad, håret fixat och vet inte vad jag ska göra. Frukost kanske?
Bara det blir ljust så tar vi nog och sticker ut en sväng. Det är ett tunt lager snö så Charlie måste nog skotta uppfarten med sin lilla traktor.

Hoppas denna vecka går riktigt fort. Vi får besök till helgen och det ser jag mycket fram emot. Min syster med barn kommer och det innebär att Charlie har någon som leker med honom hela tiden. Jag börjar nämligen tröttna på att leka med släpvagnar som ska backa;)

Ett halloweenparty ska oxå planeras. Jag gör det med min granne så jag slänger bara fram lite förslag och då går hon igång och kommer på resten;). Man får inte vara dum!!

2 kommentarer:

Carolas vardag sa...

Här skall det planeras Halloweenmidda:)vi skall tjuvstarta lite så vi har den på lördag eftersom jag jobbar allhelgona helgen:)men det brukar inte bli så avvanserat :)Ha en bra dag i snön..här finns inte en flinga ännu TACK OCH LOV!!!

grannen sa...

aaaaaaaaaaahhhhh ... jag som hade tänkt att jag skulle komma till dukat bord bara .... suck... ;=)