måndag 12 oktober 2009

Snö

Äntligen så fick jag vakna och se att det var alldeles vitt ute. Jag älskar vintern när det är riktig vinter, och riktig vinter är det ju här.
Vi har varit ute mycket idag och skottat snö och gjort en snögubbe.

I morgon blir det visning av blingos höstnyheter här hemma. Äntligen. Trodde aldrig att jag skulle få till en visning för alla bacillurer, men nu blir det äntligen av.
Jag har bakat banan/chokladmuffins och äpplemuffins. Tyvärr blir det ingen till mig men jag ska köpa mig en god korv att tugga på istället.

Jag tog kort idag för att lägga ut på bloggen men jag är för trött. Det får bli i morgon.
Då kan ni även få se en superfin present som min granne kom med idag. Inte en dag försent var det;)

På torsdag kan ni komma på Tupperwareparty hos mig. Då går det att köpa världens bästa mirakeltrasor. Jag putsar allt med trasorna och det blir skinande rent. Jag lovar!

Hörs!

Inga kommentarer: