onsdag 14 oktober 2009

Öken

Det känns lite öken nu faktiskt. Det händer inte så mycket, dagarna bara går känns det som.
I morgon kommer det i alla fall ett paket till mig. Gissa varifrån? Den som först svarar rätt får en present av mig. Seriöst.

Charlie fick jättehög feber på eftermiddagen. Han klagade att han frös och det var ju inte konstigt med 39,9 i temp. Nu sover han och i morgon får han vara hemma. Jag har avbokat planerade möten och köpt lite gott åt honom.

I morgon har jag Tupperwareparty hemma kl 19.00.
ALLA ÄR VÄLKOMNA!!
Det kommer att finnas mirakeltrasor att köpa. De är verkligen mirakeltrasor. Skinande rent överallt med bara vatten och en trasa. Jag har fått bort flera år gamla fläckar med trasorna.
Tupperware kan dom......

Nu är det bäst att lägga sig så att vi inte har två gnällspikar här i morgon.

Natti natti

P.s Jag är allvarlig med presenten;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

kan det vara BLINGO, vinsten ska vara i strl 68cl, tack Maggan

Carolas vardag sa...

Blingo :)jag tar större stl:)