torsdag 15 oktober 2009

Tillökning.


Bara så att ni vet så tröttnar jag ALDRIG på att prata om mina två stora passioner här i livet: Tupperware och blingo.
Nu kör vi lite Tupperware.
Mirakeltrasorna ÄR mirakeltrasor. Jag lovar. Svinbra är ett milt uttryck;)
Igår fick jag bort svart smuts på fönsterkarmarna med trasa och varmt vatten bara. Innan har jag försökt med Ajax och Scotch-britesvamp utan att lyckas.
Det är inte konstigt att man blir imponerad.
Ingrodd smuts i duschen försvann med endast ett tag med trasan. Är ni intresserade av trasorna så hör av er så fixar vi det.
Idag fick jag en ny vispskål som jag ska testa redan i eftermiddag. Skålen går att luta. Perfekt när man har en mindre mängd som ska vispas tex. Givetvis är den gummerad i botten så att den står stadigt på diskbänken. Det är inte trevligt när man börjar vispa och skålen snurrar runt och smeten flyger kring hela köket!! Been there, done that!
Så är ni sugna på kladdkakemuffins, titta på superbra produkter, och umgås är ni välkomna hem till mig kl 19.00.
Välkomna!!
Nu vet jag äntligen vem Maggan är oxå:):):)
Du har en present att hämta här;)


3 kommentarer:

Carolas vardag sa...

Jaja var dett inte två vinnare??delad etta brukar det heta och tröst pris finns inte det i Sveg;)Kram skålen är bedårande;)

ejkej sa...

vad kostar trasorna då??

Anonym sa...

Hallå, har försökt få tag i trasorna men de finns ju inte ute till försäljning alltid, så kan du fixa det så beställ åt mej är du gullig, kram Lina