måndag 5 oktober 2009

Summering

Undra hur många latte jag druckit i helgen?
Jag och Ninni


Bligos supersnygga monter på mässan.

Underbart.



Ett bra ord som beskriver min helg i Stockholm.



Kan det bli något annat när man är med goda vänner och bara tar dagen som den kommer?






Fredagen började med besök på Underbarabarn-mässan. Mässan var inte mycket att hurra för, blingos monter däremot stack ut och var kanonsnygg!



I vår monter var det även bäst erbjudanden. När jag går på en mässa så vill i alla fall jag känna att jag fyndar. Att köpa en byxa som är sänkt med 19;- kallar inte jag ett fynd.



Så jag handlade blingokläder till Millie och det är inte fy skam.






Resten av helgen har tillbringats i olika gallerior och restauranger. Jag älskar verkligen att gå i affärer. In och ut och upp och ner, fika och så springer vi lite till:)



Jag hittade en hel del snyggt, och tack vare mina rabattlappar som jag är noga med att spara, så hade jag pengar kvar när jag kom hem. Tur är väl det för det är mycket månad kvar;)






När jag varit bortrest så har Millie lärt sig att krypa. Hon ser så gullig ut när hon "hoppar" fram på golvet. Hon vaknade sex i morse och började gapskratta när hon fick se mig. Då var det bara att kliva upp och göra välling. Med tanke på att jag sovit otroligt gott i helgen så gjorde det inte så mycket.






Bjuder på lite bilder från helgen. Känner mig extra generös och bjuder på en bild på mig själv, håll till godo!



I morgon ska jag på föreläsning med Annika Dahlqvist här i Sveg. Det ska bli mycket intressant. Kurvan går mycket sakta neråt, men det är neråt och det är huvudsaken.






BTW, heter det neråt eller nedåt? Nedåt känns bättre på något vis......hmmmmm....Maia??

Inga kommentarer: