måndag 19 oktober 2009

Omforma

Mattèusporslin Jag fyller ju år snart och med tanke på att jag har bestämd smak så vill jag underlätta för alla ev presentköpare genom att lägga ut lite bilder på småsaker som jag önskar mig.
En ny soffa

Ett stort kök. Mamas håller säker med mig;)


Den här mobilen är sååååå jag! Vill jättegärna ha den Tage!!



Kitchen Aid. Hur många år ska jag behöva önska mig denna? Jag känner mig som världens tjatigaste. Kan någon bloggläsare få slut på tjatet?





Eftersom jag ska börja studera ( På Bäckedal......) behöver jag en ny väska. Den här är från Hermes, det är snarlikt Hennes, Tage




Helt klart är det att jag behöver omformas. Hur mycket jag än kommer att gå ner så vill jag inte ha hängbuk. Nu har jag det. Den ska bort.
Jag hittade min pilatesmatta idag och nu har jag precis kört ett pass. Mycket härligt. Hoppas, hoppas att det blir en vana. Jag tror det blir så, hoppas i alla fall.
I morgon fyller Linda år. Väldigt få år fyller hon. Jag är mer än tio år äldre än henne. Tänk att jag redan hade snattat, tjuvrökt, smakat lättöl, pussat en kille, köpt trosskydd (inte använt, jag hade dem i skolväskan för att vara cool) och börjat sminka mig innan Linda ens var född. Jag hade tom redan 41 i skostorlek när hon föddes. Tänk om jag hade sett henne då och någon hade sagt att vi skulle bli vänner senare i livet? Undra vad jag hade tänkt då?
Förmodligen hade jag tänkt, no way baby........
Vilken tur att man inte vet om vad livet har i beredskap för en:)
Jag tror jag ska ta och leta fram ett litet kort på Linda.......






















Min önskelista













Inga kommentarer: