fredag 23 oktober 2009

Idag är ingen vanlig dag!

Idag är det Jennys födelsedag. Jag vågar inte avslöja hur många år hon fyller men det är inte jättemånga, det är iofs inte så få heller. Man kan väl säga att det är mittemellan.
En stor fin present väntar på att bli levererad till henne. Tanken var ett det skulle gjorts idag men hela högen med gratulanter var snuviga.
Jag har varit på sjukan och tagit prov i min hals. Den började värka igår kväll och jag har ingen lust att få halsfluss på helgen så jag gick dit idag. Tack och lov var alla prov negativa så faran är över hoppas jag.
Den unga, snygga doktorn sa att jag bara smittar om jag kysser någon. Så nu får ni stå ut tills jag är helt bra i halsen;)
Pinsamt var det när doktorn skulla ta prov på mig. Han skulle ta provet i halsen men jag trodde i näsan, varför vet jag inte. När han sa åt mig att gapa så spärrade jag upp näsborren istället!!
Usch vad pinsamt det var. Hoppas att jag inte träffar honom på ica den närmaste tiden.

Nu ska jag laga mat. Undra bara vad?

Grattis Jenny! Hoppas att du får en bra dag.

Inga kommentarer: