tisdag 13 oktober 2009

Tisdag







Lägger in lite bilder som jag tagit med min urkassa kamera. Nästan alla bilder blir suddiga om inte motivet är helt stilla. Barn är sällan stilla. Därför blir mina bilder oftast suddiga.

Det var inte lätt att hitta en bild på Edvin och Charlie tillsammans där man ser bägge två framifrån. Ni får hålla tillgodo med det här.

Ett gulligt kort tycker jag att kortet på Mille och Tyra blev. Millie sitter i stolen och äter, Tyra äter det hon tappar:)

Det sista kortet är på Tobin som är modell i en blingomössa. Så himla gullig.


Jag hade tänkt att lägga ut ett kort på VeroniCa och Hanna när de står i lekparken men jag vågar inte. De är verkligen skitsnygga bägge två på bilden, men de skulle säkert konorra och säga att de var fula.

Tycker ni som läser att jag inte ska ta hänsyn till det och lägga ut bilden i alla fall?
Den bild jag tycker mest om är den på Evelina längst upp. Det syns att det inte är jag som tagit den. Men jag har varit med och gjort det snygga motivet;) Det klarar inte en kamera.....
Hela dagen har ägnats åt blingo, fika, surra, tvätta, middag, brorunda och nu är det snart dags för DH. Jag missade förra veckan så det ska bli skoj att se vad som hänt.
I morgon blir det bvc. Jag ska promenera uppdit i det fina vädret som yr.no har lovat oss i Sveg.
See yuo





2 kommentarer:

Anonym sa...

Klart du ska lägga ut bilden. mvh R

Carolas vardag sa...

Motivet på bilden längst upp (Evelina) var jätte fint det motivet har du lyckats bra med Mathilda ingen som kan göra det så bra som du:)Jätte fin bild men jag gillar bilden på dej och dit ex också ;)Tänkte på teskedsgumman när jag såg dej på den bilden och ditt ex ser helt förstörd ut vad hade du gjort med han??Sköt om dej Kram