fredag 30 oktober 2009

Happy halloween!

Denna helg blev inte som jag hade planerat precis. Nu ska jag titta på Idol, totalt dödstrött. Tanken var att det skulle pågå ett hejdundrandes barnpartaj just nu. Men så blev det tyvärr inte. Gamla tanten orkade inte.
Men skam den som ger sig. Det kommer nya helger som bör firas. Då är jag förhoppningsvis tillbaka med flaggan i topp.

Idag ska vi tänka på de döda har jag för mig. Jag drömde i natt om en nära släkting som varit död länge, det var lite kusligt. Jag vill istället tänka på alla fantastiska människor i min omgivning som lever! Hela veckan har tre små fantastiska tjejer gästat mitt hem. De är guld värda för mig. De finns i mitt hjärta.
I mitt hjärta finns även många, många andra fantastiska människor. Många har jag på nära håll och en del är längre bort. Men alla finns i min tanke.

Jag känner mig välsignad som har så otroligt många underbara människor i min närhet.

1 kommentar:

Hanna sa...

Och jag känner mig välsignad som fått lära känna dig. Du är en riktigt bra vän. :-)