måndag 23 februari 2009

Usch!

I kväll så höll jag upp Millie ovanför mitt ansikte och skulle pussa henne lite. Då spyr ungen i min mun!! Jag min dumma idiot sväljer det dessutom......usch! Det var äckligare än Dr Donsbach`s matsmältningsenzymer.

Annars har jag mest ammat och burit Millie idag. Hittills har hon ätit 14 gånger. Det är inte konstigt att brösten ser ut som dom gör. Tur att man kan rulla upp dem så det ser ut som att dom finns där ändå;=)

I morgon är det babymassage. Varför finns det inte mammamassage?? Jag är trött och grinig. Jag vill åka skidor och vara ute. Jag sitter ju alltid inne och ammar känns det som.
Nu känns det bättre när jag fått gnälla lite.

Godnatt

3 kommentarer:

Carolas vardag sa...

Hahaha fy så hemskt:)ja du verkar ju vara en riktig mjölk ko du:)Kram och God natt

Brunkullan sa...

Nytt sätt att få bort sötsuget?=)
Själv tillbringade jag gårdagen hemma med Tilde som är förkyld men idag är det Tobbas tur och imorgon är det nog dags för dagis igen.

Anonym sa...

Cheer up! Jag lägger katalog med underbara, söta plastburkar på lådan idag så du bör ha den imorgon.
/ M