onsdag 11 februari 2009

Träningsvärk

Nu har jag fått träningsvärk i min rygg. Jag har promenerat rätt mycket i veckan med syskonvagnen och det är tungt, riktigt tungt. I måndags somnade Charlie så jag fick dra hela vagnen uppför alla backar. Annars går Charlie snällt i backarna.

I morgon har jag inget inplanerat förutom ett blingosamtal kl 10. Det känns konstigt men skönt. Jag ska ta en långpromenad om det inte är -20C och så ska jag städa.
På kvällen ska jag på Aloeveraparty, det ska bli kul. Jag gillar att gå på partyn nämligen. Sitta och slappna av och tjata lite.
I helgen hoppas jag att det blir Lofsdalen. Jag vill så gärna ut på fjället och åka längdskidor. Tage ska få dra bägge barnen tänkte jag. Jag har nog fullt upp med att stå på skidorna har jag en känsla av.
Nu väntar en nybäddad säng på mig.
Godnatt

2 kommentarer:

Carolas vardag sa...

Okej:)Man kan inte jämföra Parylite ljusen med några andra doftljus,Partylites ljus dom doftar ju verkligen gott och håller måttet:)men dom är dyra,men men kvalitet kostar:)dt vet man ju som Tupperwaresäljare;)Gud att du gillar att åka skidor ,det är det värsta jag vet slalom går väl bra med inte tur/längd åkning bröt av mina sådana skidor när jag gick skola för att slippa åka:)Här har vi det -22 grader i dag så man får hålla sig inne till från morron sen blir det en promenad:)KRAM

Anonym sa...

Lyllos dig som har nybäddad säng. Jag som envisas med att mangla mina lakan får vackert vänta med att bädda rent tills jag tvättat ett berg med lakan. Ingen Becka på besök?
/ M