torsdag 19 februari 2009

Mot ljusare tider

Det är bara -9C idag, härligt!! Tyvärr ska det komma mer snö idag men det struntar jag i just nu. jag ska gå ut på en riktig långpromenad och bara njuta av värmen;=)
Igår började Grey`s och det var en riktig högtidsstund. Jag firade med popcorn och cola. Millie satt i babaysittern och sken som en sol. Hon skötte sig exemplariskt.

Snart är det helg och det ska bli skönt att bara slappa. På söndag blir det skotertävling i Bruksvallarna. Jag är alltid lika nervös att det ska hända något men då är jag i alla fall på plats. Hela familjen ska dit, inkl mitt ex!! Jag ska nog göra gulaschsoppa och ta med i termos. Kanske bakar jag blåbärsbullar oxå, vi får se.....Nu ropar Charlie att det inte är roligt på tv:n så jag måste rusa.

Grattis Veronica till din lilla guldklimp!! Vad gullig han var med dina färger och Johnnys kinder;=)

1 kommentar:

Carolas vardag sa...

men Mathilda det klart det är ett Tupperware durkslag:)helt klart,det var en daterings gåva för länge sedan:)har du inge sådan??Kram