tisdag 10 februari 2009

Har ni sett??


Nu är jag riktigt stolt över mig själv ska ni veta. Jag har fixat till bilden helt på egen hand utan hjälp från mina barn. Hanna har bara talat om vad sidan heter där man fixar till bilderna.
Jag försökte få till en "tankebubbla" med text i men det var för svårt. Jag har ju lite bråttom eftersom Tage tror att jag sitter och jobbar;=)
Snart ska jag få något fint av Tage. Han fick äta kakdeg idag och då blev han så glad att han lovade mig något fint. Undra vad det blir??En ny jaktradio kanske? Eller en ståltermos, eller kanske en penna som det står Grips åkeri på. Tage kan komma hem med vad som helst.

I morgon ska jag gå på babyöppet är det tänkt. Om det inte är för kallt så ska jag promenera dit och hem. Idag var det -18C så då blev det bilen.
Solen börjar faktiskt värma lite nu. Idag har det varit så vackert ute med all snö och strålande sol. Jag längtar ut på fjället och sola och äta korvmackor och varm o`boy. Det är samma tjusning som att sitta på uteservering på Avenyn på våren.

I helgen ska jag göra något kul har jag bestämt. Jag har visning på söndag och det är kul men innan dess så ska jag hitta på något. Vi får se vad det blir.
Ha det gött

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ofattbart att det blev så kallt igen så snabbt. Här är man åter på Sveriges framsida utan en tillstymmelse till snö. Men jag undrar jag om det inte är lika skönt det. Lycka till med kommande visningar och tack igen för mat och husrum i helgen.
/ M

Carolas vardag sa...

Va du är duktig:)