tisdag 24 februari 2009

Glad

Jag är glad! Överlycklig faktiskt!! Så himla glad att jag satt på Ica`s parkering och lipa av lycka. Det var mitt ex som ringde och hade goda nyheter ( nej, han fria inte.....)ang Daniels skoter. I söndags gick skotern sönder (igen) på tävlingen. Daniel gick till sista chansen men kunde inte köra eftersom skotern inte starta.
Han hade under dagen fått erbjudande om att köpa en skoter men den var inte billig precis. För er som inte är insatta i skoterns värld så kan jag upplysa er om att en tävlingsmaskin går loss på nästan 100,000;-.

Givetvis ville han ha den men den kostade mer än jag tjänar på ett år så jag kunde inte köpa den åt honom. Idag ringer mitt ex och säger att han köpt skotern åt Daniel. Det låter kanske som slöseri men det här är det roligaste Daniel vet och han betalar nästan allt själv. Så nu känns det så himla kul att han fått en bra skoter som han kan tävla med. Tänk om han kanske tom går och vinner en tävling!! Då svimmar väl jag.

Nu ska jag aldrig mer tänka dumma saker om mitt ex;=) Han är faktiskt fantastisk som gör allt han kan för sina barn.
Nu väntar sängen på mig men först ska jag betala räkningar och se vad som blir över....
Godnatt

2 kommentarer:

Carolas vardag sa...

Men skicka räkningarna till ditt ex han märker nog inte av en sådan strunt summa som lite räkningar;)Kram

Anonym sa...

Jag är benägen att hålla med och lipa en skvätt jag med.. vilken fantastisk pappa han är alltså... önskar att mitt ex kunde bry sig en enda millimeter... Snålgrisen! Kidzen fick t.om tanka skotern för egna pengar när dom va hos han sist.. Skandal!!