torsdag 5 februari 2009

Grusade planer

Det blir ingen torvenrunda idag. Det blir inte heller någon äppelpaj till elvafikat. Det blir inga skurade golv och ingen tvätt blir struken.
Jag är trött.
Charlie vaknade 6.15 och ville se på tv, gärna för mig, då kan jag slumra i soffan. Eller inte!! Jag ska tydligen se Thomas tåget med samma inlevelse som Charlie, något annat duger inte. Mamma sur säger han vid halv nio. Ja vad tror han? Jag har sovit tre timmar i natt. Vem skulle inte vara sur och grinig då?
Nu sitter jag här och väntar på att Millie ska vakna och äta. Jag hoppas hon somnar om sen för då ska jag sova med henne.


Nu hör jag något som låter som en liten gris, det måste vara Millie.....

2 kommentarer:

Carolas vardag sa...

Hahaha du är bara så rolig :)Alltid lika roligt att läsa din blogg:)Kram

Anonym sa...

:=D..... jag är hyper trött ändå jag fast jag inte behöver gå upp på nätterna.. hojta så fikar vi..
Kram