lördag 7 februari 2009

Inte nu igen!!

Det är ju helt makalöst att det aldrig kan sluta snöa här. Varför snöar det dessutom bara på helgerna?? Jag behöver inte vara rädd för att vi går på varandra, jag och Tage.
Idag åkte jag till Lofsdalen på blingovisning. Trevligt, trevligt.
Charlie fick en s.k snösläde utav Ninni så nu skottar han som en galning. Och det gläder mig för här är det glest mellan skottningarna annars. Tage skottar på annat håll.......
På hemvägen höll jag på att köra i diket några gånger pga idiotturister som tror att vägen är enkelriktad. Tur att det är höga plogkanter som tar emot annars hade jag nog suttit och väntat på bärgare nu.
Min Daniel har voltat med sin skoter på tävling och fått hjärnskakning. Hans pappa är där och tar hand om honom så nu är jag jätteorolig. Jag kommer ju ihåg hur sympatisk han var när jag hade influensan. Nåväl, han är ju snart nitton år så han ska väl överleva en hjärnskakning hoppas jag. Tack och lov så blev det inga reparationer på skotern den här gången.

Nu ska jag läsa min nya scraptidning. Jag ska nämligen börja scrappa igen. Jag måste för jag har så mycket papper och pyssel att det svämmar över.
Må så gott

1 kommentar:

Carolas vardag sa...

Ja du Mathilda du vet turister dom har ingen aning hur regler skall tas:)Hoppas din so´n har repat sig och mår bra//Kram