torsdag 12 februari 2009

Idolmöte



Det här är en man i Charlies smak. Han är helt enkelt snygg enligt honom. Jag är benägen att hålla med. En mogen man i sina bästa år med glimten i ögat;=)
Kenneth har två traktorer, en grävmaskin, buss, fyrhjuling och en massa skotrar. Inte undra på att Charlie gillar honom. I morgon ska han få träffa honom. Jag tror han längtar. Charlie var alldeles till sig när vi satt och fixade kortet. Det är alltså inte jag som valt färgerna.

I kväll har jag varit på Aloeveraparty. Det var superkul. Vi var tre göteborgare på plats så vi satt och pratade gamla uteställen i Göteborg. Till slut grina jag nästan så gammal kände jag mig, men det var kul. Mycket god chokladkaka bjöds det på. Tyvärr var jag klantig och skar en tunn skiva. Big mistake....det gör jag inte om!!

Nu ska jag duscha sen ska jag sova för i morgon bär det av till Lofsdalen, eller hem som Charlie säger. Det blir nog en full bil trots att vi bara stannar över dagen.
Natti natti

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ska ha ett Mary Kay-party här i början av mars. Känns nästan att man som inbiten Tupperwaresäljare är otrogen när man är värdinna för någon annan hemförsäljning, men det blir säkert trevligt.
/ M

Carolas vardag sa...

Ha en trevlig helg//Kram carola

Anonym sa...

inte är vi så gamla vi kommer ju faktiskt fortfarande ihåg vad en del ställen heter........

Helen sa...

ja, en sån idol..som har så många fordon o grejer,måste va alla pojkars drömidol..!